Soundtrack Momus - I want you but I don't need you



Dålig karaktär är en definitionsfråga som jag uppfyller i alla mått mätt, dålig karaktär i min mening är att göra saker man inte borde fast man känner the need att göra de.

Min reptilhjärna är den mest fungerande och jag är fruktansvärt primitiv i vissa anseenden och ikväll så visade jag prov på att mutation till krokodil strax är här.
Jag kan helt enkelt inte kontrollera mig själv i vissa anseenden, beroende here I come.

haha jag har börjat att röka igen och detta handlar alltså om de. Synd att de inte var smaskigare kan man tycka men det är illa nog ladies, hens and gentlemen.
Illa nog.
Helvete va svårt det är att sluta, jag har ju dessutom slutat hundra gånger och hållit uppe i minst lika många år varenda gång också men hejå hå, min reptilhjärna har med detta faktum övertygat mig om att jag har lätt för att sluta. Vilket är Lögn och förbannad dikt!


Denna bild har makalösa Stina Hjelm gjort


Man skulle kunna tro att jag varit krokimodell.
en krokodil krokimodell

Jag skall härmed lägga ett slags löfte om att läsa bokjäveln och bli av med de här skiten en gång till, jag ska dessutom sätta upp lappar i hela min lägenhet där de står
"Börja inte röka igen dumjävel för det är vrålsvårt att sluta! IDIOT!"

bakabakabakabakabakabaka


Jag har f.ö skrivit en ny låt ikväll, otroligt vad produktiv jag är mitt i frustration.
Den handlar också om en annan slags lust som dock inte är självdestruktiv, sånna grejer gillar jag mer.

Så mer sånt!





See ya on the Flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0