Soundtrack Pavlov's Dogs - Song Dance



I dont mind.
Huruvida detta är speciellt vidkommande i denna diskussion hör inte hit men fan va gott det är med kaffe, det som är de fina också är att det finns så många olika sorters kaffe och om man får smaka en annan sorts kaffe än det man är van vid så kan de ju hända att man hittar en ny favorit.
Det finns ju faktiskt plats i skafferiet för flera sorter, iaf en hylla som man kan tillägna detta.

Jag gillar sweet and fruity som den heter, det här kaffet är i en alldeles ypperlig förpackning, nästan så man inte vill öppna den i rädsla att förstöra den. Smaken av kaffet lämnar liksom sitt spår på dina läppar och du känner att detta inte är ett kaffe man lätt glömmer, lukten hänger kvar i rummet och ger en uppmuntrande påminnelse om hur jävla fint det här kaffet är, det smakar ju som sagt gudomligt och har en liten dominant underton av finaste bönor som har vistats utomlands och växt och blivit lite bättre och lite finare än dom andra bönorna i butikshyllorna.

Detta är ju inget Eldorado kaffe inte utan detta är av finaste kvalité.
Dock får jag inte dricka detta kaffe just nu och har bara druckit de en gång också men ni kanske förstår att jag vill ha mer?

Man kan säga att jag var en te-drickare som plötsligt fått en kaffe-craving efter just det här kaffet.
Ska dock undersöka butiken lite närmare och se om de kanske finns något som är inärheten av den här kanske världens bästa dryck. Men jag är tveksam, den som lever får se!




See ya on the Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0