Andy Bull Feat. Lisa Mitchell - Dog




Som vanligt när jag borde göra en sak. Säg städa.
Rent hypotetiskt självklart.
Så kommer jag på mig själv med att vilja göra allt utom det.
Det är en slags tonårsrebellion som dyker upp helt randomly när jag är alldeles för gammal.
för att vara teenager.
Inte rebelliskt, det har Magnus Uggla lärt mig.


Det där med ansvar kära vänner. Det är också hypotetiskt.
Rent å skärt hypotetiskt och en tolkningsfråga kan man säga.
ansvar är flytande. inte fast, inte helt å hållet det man tror.
Utan det är. Hypotetiskt sagt alltså, helt icke existerande.



Just i detta nu säger jag ifrån mig allt vad som är ansvar.

Varför anses det vara så fult att vara ansvarslös?
Det är omoget för det betyder ju att man gör det man vill när man vill de.

Fan va dumt att jag aldrig ska ta å växa upp.
Aldrig växa ifrån det dära tänket med att bara göra roliga saker.

Helt hypotetiskt alltså.

Eller umm, det är en kompis till mig som alltid gör den vill..
eller stryk de där. Det är alltså en bekant till en utav mina vänner som känner någon som

öö

är ansvarslös!
HUUUUA för sånt därt folk vetu. NAJ naj det kan icket vara framgångsrikt.


Och dessutom känns det lite smutsigt.




Jag gillar allt som känns moral-löst och smutsigt.

Eller nej stryk det där också, den dära bekanta där långt bort som det inte gör något
att du
surar på och sen pratar illa om
alltså den dära bekanta är det som är så.



SHwwoooooong


Woop Woop!



Och jag har inte ens börjat dricka vin ännu
hö hö hö





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0