Soundtrack Alexi Murdoch - It's only fear



Om man sätter fingrarna emot tangenterna så är det free falling om man inte låter hjärnan vara med och styra.


Man kan skriva iprincip vad som helst när man bara sitter och stirrar och inte aktivt sätter ord.
På tankarna.

Fri skrift ska ju fungera så, du sätter pennan emot pappret och ut kommer ord.
Orden som du kanske inte ens vet att du har.
Orden kommer ut av sig själv.
strömmar


Tror inte att det ska vara lika enkelt med ett tangentbord.
känns ju knappast lika naturligt



Den här snubben är ett geni.
Att sätta andras tankar i text är fan ett geni-drag.
relate
att relatera
att känna igen
att känna in
att känna ut
att känna

känna någon annans ord
text
ge mig
text
tack




jag kan inte mina repliker
"text"


Ge mig dina ord som soundtrack.


Tangenten för punkt är trög.
Den är tung att trycka ner
tung att trycka ner
punkten
.






see. ya. on. the. flip.side..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0