Soundtrack Bob Dylan - Friday



Yes.
Nu är det en sån där fin dag när jag vaknar på tok för tidigt och har skit SKIT skiiit skit tråkigt.
Tre timmar senare. 


Jag har kollat på massivt många avsnitt av Avatar, funderat på att spela gitarr men kommit på att de
är
dumt.

klockan 9 på morgonen en lördag.

Vilket utesluter mitt andra alternativ vilket var guitar hero.
Gaaaah jag haaar sååå trååååkiiiigt.




Helt förvånande så sover nog dom flesta också, iaf the geeky people för snap!
Skulle inte riktigt orka med att hänga med nån heller.
(Detta kan också bero på att jag sitter vid datorn i helly hansen tröja och kallingar! hahaha)
(Not a pretty sight I might add xD)


Men glad är jag, uttråkad men glad.
Om man nu måste vara uttråkad så är de ju bäst att man ärt när man äää
Glaaaaa


Förstår inte varför jag alltid känner mig så dampig (och icke politiskt korrekt) när jag är uttråkad.






Det är f.ö svetthål i min helly hansen kopia, den är orange också.
Matchar illa med mina rosa glasögon vilket självklart gör så att jag måste ha dom ihop.

Fast det är ju fint på nå vis också. Underligt.
Underliga liv. 

Kämpade f.ö som fan för att inte ankmunna mig på det där kortet. Det faller sig så naturligt.
Skadade skakande skadade hjärna

Haha men lite humor är de ju fan, undra vilka som kom på den normen?

"ooh I KNOW! vi plutar som fan med läpparna på kort så blir vi snygga som helvete!"

Fast det slutar ju förvisso inte där... jag menar de är ju inte ett sånt därt sexigt plut
(Bild parentes)


Utan de är ju verkligen "My biggest fan var Kalle anka när jag växte upp" kind of pout





Å SLUTA ATT HA YBERLJUST LÄPPSTIFT ALREADY!

90-talet vill ha tillbaka ditt ansikte




Nejmen se där. Jag lyckades få in lite bitterhet sådär på slutet också. 
Jag är inte lika uttråkad längre
hä hä hä




Jag insåg precis att det inte är speciellt smickrande att sitta med för lite kläder på sig med en spegel bredvid.
Vid datorn då man ju alltid har sån proper ställning.
Jag insåg också precis att min mentala självbild inte riktigt stämmer överens med verkligheten
In a bad way haha

Såååå jag gör det enda rätta, fortsätter att inbilla mig att jag är Megan Fox och tar bort spegeln ^^

Wooohooooo

Har jag berättat att jag är snygg som fan? :D





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0