Soundtrack Feist - 1234



one two three four


Oh yes. Så är det.

One two three four




boom boom
pow pow








One two three four.
fore.
You know who you are


boom boom pow pow


Ikväll så blev jag mer rädd än vanligt men ikväll var det också mer värt det.
Än vad det varit annars.


Ja gudars, Jaa guuuudars. Va säger man :) 




Såg precis en mening på en film som kändes värt att lägga in i bloggen
"varför skulle jag vilja älska med en hamburgare när jag kan göra det med en biff?"

haha sådär lagomt mansgrisig som jag råkar bli ibland, helt utan att det är meningen
Men uppenbarligen så kanske jag kompenserar det ganska fint också.
Med att vara speciell på ett sätt som är fördelaktigt

Är det osunt när det verkar som att nån gillar en precis för den man är och man blir förvånad? 
Rent hypotetiskt självklart, för inte skulle väl jag skriva självbiografiskt på min egen blogg inte
ack nej


Det kanske är sunt att hjärtat ändrar lite på sig.



I get lost. Men bara ibland och det kan vara fint att ha någon som drar en tillbaka.
Eller iaf påminner en lite.
Om det som man kanske misslyckas med att se ibland.





ja, gudars är ordet.








See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0