Soundtrack Lykke Li - I Follow Rivers


Jag vill skriva men vet inte vad jag ska skriva.
Jag vill göra något men vet inte vad jag vill göra.
Jag vill freakin go to handling men vet inte hur jag ska ta mig dit.

Började lite småseriöst detta men jag fick precis en mental bild som fick mig att börja asgarva
Så E nuff is E nuff lol 

Jag började även att skriva det här inlägget för nån dag sen, soundtracket är fortfarande detsamma
Men tanken är ju inte densamma så detta känns mer schitzofrent än vanligt ^^

Det är f.ö löjligt svårt att hitta en video på den här låten som får spelas upp på en annan sida.
Sanslöst irriterande och jag var nästan påväg at ge upp men de fick bli en live-version.
Då gick rä.


Jag ska snart iväg till en sån dära utbildnings informatör. Vete tusan vad de heter ju :D
Får se vart de landar, förhoppningsvis så blire bra, ett steg framåt iaf även fast de känns som att de går sjukt
sjukt sjukt
sjukt
långsamt.
Till hösten. Det är ju fan en hel evighet haha


vänta vänta väntan. 
tålamod. icke existens.
Jag ska måla idag har jag bestämt mig för, jag har varit utan dator nu i två dagar och det har fan varit skönt.
Så nu ska jag få tillbaka ro och kreativitet, få tillbaka lusten och sluta att anklaga mig själv för skit.
Min tid är min tid och jag behöver ju faktiskt inte be om ursäkt för att jag har den.
Jag behöver dessutom se till att ansvara över min tid och få ut det jag vill av den.


Skit. nu läre jag gå! haha tidsoptimism!!
(motsägelsefull som alltid ^^)



See ya on the flipside





Kommentarer
Edith

Jag vet vad dy ska göra linda!!!!! Och du vet vad jag tänker på!!

2011-12-05 @ 17:07:53
URL: http://eedithschwarz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0