Soundtrack Veronica Maggio - Jag Kommer



Men nu är det fredag mina kära vänner och allt som hänger med på köpet.

Sushi middag, fin soffa, fin snubbe.
Vinkväll med överutomordentligt överklädda brudar med säkerligen för mycket smink.
Trevligt sällskap med en vägran till att kalla det fredagsmys.


MEeen är de fredag så är det :)


Three monkeys I will drink u up! iaf under förloppet av helgen, ett- två glas ikväll.
Dunken imorgon. Delsbo can do that shit to you. 
hä hä hä


drömde f.ö en fruktansvärt roligt dröm om just fest i Delsbo.
Berättade om den och blev bjuden på fest samma dag :D tajmingen gillas!

Filmen baksmällan vetni?
Drömmen var typ som den men innehöll trädansikten och kvinnosekter istället.
Again, Delsbo can do that shit to you.

Hittade väldigt många intressanta bilder och videos på telefonen
och
självfallet en massa fyllesms! Som bara var lite ångestladdande att läsa igenom 
haha Ska bli intressant att se vad lördagen brings irl, äventyr lär de ju bli iaf!! :D
(läre publicera korten som knäpps här också på söndag ;D)


Nu blev de inte så mycke mer skrivet känner jag...
jag sitter mest och trycker på upp å ner pilarna i takt.
Bra jävla låt de hära, hon är ju bra fin den dära Maggio.
Jag tror inte folk inser hur svårt det är att skriva svensk text som är bra, förbannat svårt!

För de mesta blir de ju en massa Gessle skit som jag summerar i en lista

How to do a shitty Gessle låt
Använd dig av:
1. Dåliga rim som är så uppenbara och planlösa så man blir arg.
2. Helst texter som är helt ovidkommande och ytliga
3. En fake-hes röst som försöker låta het när du framför din styggelse

Tänk på att:
3. Slänga ihop random ord för innehållet spelar ju faktiskt ingen roll (så länge de rimmar)
4. hur shitty de än är så kommer folk att lyssna för du är ju uppenbarligen nån slags gud.

Det är verkligen inte svårare än så!
The End.

Nu har ju jag förvisso ett Gessle-hat utan dess like
MEN det är ju för att han suger så jag känner mig inte partisk.


Jag tycker Maggio inte blir sådär jobbigt obvious utan faktiskt säger nåt med många av hennes låtar.
under the surface liksom :)


Nu övergick jag till att knappa i takt igen så nu ska jag fan sluta skriva.
Nu får de ta å bli ikväll snart tycker jag! wooooo






See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0