SoundTrack Coldplay - Talk



Det gick jävligt bra idag, det gjorde de faktiskt även fast jag trodde att jag skulle bli lite mer galen alldeles innan jag gick in genom dörren.
Det vore dumt för det är ju de man vill motverka hehe ^^



Till någon jag vill hjälpa men inte kan hjälpa, om det skulle hjälpa så skulle jag kasta mig själv framför vilken långtradare som helst i världen för den här personen om det bara skulle hjälpa lite, bara göra det lite lite bättre.

Jag skulle vilja göra allt men kan inte och jag tycker det är så jobbigt att se en situation, ett händelseförlopp en person som är så stor vara så liten utan att kunna göra ett skit.

En människa jag älskar tar skada och jag kan bara se på.
Den värsta av mardrömmar.


En person sa en gång till mig "ditt problem är att du tänker för mycket"
Jag tror snarare att jag känner för mycket, jag känner hur du känner och jag försöker att undvika de och bara vara med mig själv och mina egna känslor men misslyckas fatalt.

Dessutom tror jag på fullaste allvar att om man slutar tänka så stannar ens liv, visst man kanske inte kommer på en massa negativt men man kommer inte heller på det fina och ens sökande efter livets mening slutar också att existera för slutar man tänka är man nöjd enligt mig. 

Jag tror att livets mening är kärlek men också att vi alla kan göra en skillnad och jag dedikerar mitt tänkande åt att göra saker och ting bättre. För dig, för mig och för alla.


Låt mig hjälpa dig?




See ya on the flipside


Kommentarer
Lina

sv: Ja men eller hur? :)

Så sjukt lik far sin..



Ska du bju mäh på kaffe nån jävla gång? ;)

2011-02-09 @ 13:19:59
Lina

sv: ja ikväll gör jag INGENTING kommer gärna på kaffe då! :)

2011-02-09 @ 17:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0