Soundtrack Give me a name for my band - Breaking My Heart



Härmed introducerar jag en utav mina egna låtar och som ni ser har jag inte kommit på något vettigt namn att kalla mig själv så det blir en uppmaning så länge.

Den här låten har väl ungefär ett halvår på nacken och handlar som så många andra låtar om obesvarad kärlek, självuppoffring och oförståelse över en situation.
Hur självdestruktiv man kan bli av kärlek.


Om ni har några förslag på bandnamn så go for it, om ni har något fint som de blir att jag använder så får du en skiva på posten med mina låtar, deal? =)


Tar sjukt lång tid att göra en vid men ska försöka att göra en på nästan alla mina låtar, har bunkrat ett jäkla tag nu utan att nån fått höra nästan så de kanske är på tiden ´:)


tills dess
See ya on the flipside



Kommentarer
Tove

HUR UNDERBAR LÅT SOM HELLST!!! SJUKT BRA LINDA!!

2011-01-06 @ 14:21:50
Nutty

/Sv/

Tusen tack Tove :D nu blev jag super glad hihihi

2011-01-06 @ 14:35:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0