Soundtrack Letterset - This is Just A Filler Song



Hittade den här gruppen på den nya sidan jag har gått med i, jag lära posta dom för dom påminner mig så jäkla mycke om Millencolin. Och det är ju fint :D

Det kommer antagligen att dyka upp rätt mycke "ny" musik här inne framöver för det finns så jävla mycke grymma människor på de där communityt jag är med i nu, jag är förvisso på tok för noob för att vistas i samma rymd som dom men hey! de fyller iaf ett syfte :)
Jag borde verkligen spela in mina låtar i studio... humm

anyway, här är en länk till min profil där
http://www.indabamusic.com/#!/people/SigneBergstroem

Jag har ett artistnamn också :O haha maffigt eller hur och kanske lite bara liite paranoidt ;D


Jag mår btw lika mycke skit idag som jag gjorde igår och gnäller så fort jag får chansen så jag tycker jag borde få lite cred för att det tog så många ord innan jag brought it up? eller hur ^^

Saknar min älsk också, hon tycker f.ö synd om mig vilket är jävligt fint :D hähä


Nu ska ja däcka igen

See ya on the Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0