Soundtrack Lily Allen - Guess Who Batman



Man säger ju att ett året slutar bra om det börjar dåligt och jag och min kära vän Maria satt och diskuterade de där igår på dagen, vi hade de tokmysigt verkligen, käkade kinamat, drack några öl å snackade om en massa som vi alltid gör.

Vi kom ofta in på hur lika vi är som människor så vi tänkte men shit! Det här är ju en kanonstart på ett år, det kommer att gå redigt åt helvete nästa nyår för de här året kan ju inge annat än att börja bra, fast. nee.

Jag är så jävla besviken på min familj, hur man kan bete sig så emot en människa man inte känner alls, hur kan man inte lita på sin syster, kusin eller sin vän att hon ska ha lite mera vett än att över huvudtaget umgås med en människa som skulle stjäla nåt.
Jag har ju för fan nolltolerans emot människor som ljuger då kan man väl rätt snabbt räkna ut att jag inte skulle umgås med nån som stjäl?

Alltså jag önskar jag kunde vara arg på er men jag är bara så jävla ledsen, så sjukt jäkla besviken på hur ni ens kan tro nåt sånt sen att ni kommer in i mitt hem och gräver runt gör saken inte bättre.



Så jäkla jäkla ledsen på er. allihopa.



See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0