Soundtrack Wayne Wonder - No Letting Go



Im @ ze bus nu, ska till hudiksvallio och hälsa på Bff, det var mäkta längesen nu ^^
Gbg är fan lååångt bort men nu kommer de bli en massa mer resor dit när jag fått jobb, alltså jävlar va min laptop cepar sig...jag har börjat att utveckla ett hat emot den.

Medans jag skriver så kan den plötsligt hoppa bakåt i texten å så vitt jag vet så kommer inte jag åt nånting, plus att den är seg som ett as och snart så kommer jag headplanta den rakt in i sätet framför mig.

På riktigt va jävla skönt att kunna göra så. "jävla skitdator!" *impulspåhopp, slänger in den i vägen så den ramlar ner på golvet får ett rabiat utbrott och hoppar på den tills de bara är lite svartdamm kvar av den*

Kanske borde be nån filma så man kan lägga ut på tuben också haha xD


Jag har inget mer vettigt att säga hehe plus att jag är hungrig så jag börjar bli riktigt riktigt grinig på den här skitdatorn och har inte råd att agera som ovan så jag stänger helt enkelt av den ^^


See ya on the Flipside! (jag har f.ö på mig en t-shirt som de står de på idag hihi)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0