Soundtrack Adele - Set Fire to the Rain



Sitter nu on the work och lyssnar på lite fin musik, kontrollerar mina skakande armar som blev fyllda med öl igår och sitter och funderar på om jag inte borde fundera på något nu när jag ju är i detta skick, nu är ju förvisso funderingen på funderingar också en fundering.

Men djup!


Skrev lite på en låt nyss, det är kanske inte en fundering, snarare bara tankar ner på ett papper, lite så automatisk överföring ^^

Nu kom en dam in å ville köpa konst, like på den =)


Jag fryser, muchomucho.. jag har verkligen inget vettigt att skriva om just nu känner jag häh


Men enjoy the soundtrack btw å tack för tipset igår marden, fin bit dä hära






See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0