Soundtrack Anna Ternheim - No, I don't Remember



Livet.

Idag är jag jävligt trött, blev väckt inatt av att det ringde på min dörr, nån som tyckte att det kändes motiverat runt halv 2, kanske var nån granne som varit på fest å ville ha cigg eller nåt, som ni förstår så öppnade jag inte dörren utan stog innanför å tröck och försökte höra vem fan de va haha xD

är inte sådär överdrivet sugen på att öppna dörren när man precis sprungit upp ifrån sängen med endast iförd ett täcke haha det har jag faktiskt gjort en gång när jag var riktigt borta, då slutade det med att jag hade en full karl i min hall som jag inte har en aning om vem de var, var ju sådär bara lite obehagligt heh
Tror jag ska sätta upp en skylt på dörren
"Jag röker inte så sluta fråga om cigg!" lol

hörde dock en ganska vettig själ utanför som sa nåt liknande "ska säkert jobba imorgon"
Å de ska jag ju :)

Träd fram du hädiska människa som plingade på! Du borde ge mig en kaka eller nåt idag för jag kunde inte somna om haha var rätt trött på mig själv när jag dessutom går ut på facebook där mitt i natten för att nana mig själv xD
Därav seghet idag, är inte lika förtjust i livet idag som jag var igår hehe
Dessutom hittade jag den här låten nyss, den pratar till en massa jag inte vill tänka på även fast jag kanske borde, borde inte begrava känslor bara för att dom inte är bekväma.


mission idag, känn allt!







See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0