Soundtrack Baby Animals - Don't Tell Me What To Do




Helylle, fyfan vad jag känner att det är emot allt vad jag vill just nu. 
Helylle och Svensson känns redigt långt borta och inte alls något som känns värt att eftersträva, jag vill vara allt du inte vill att jag ska vara, allt det som människor tycker är konstigt och extremt känns inte alls konstigt och jag undrar bara vad folk tycker om det jag känner är extremt.



Extreme fuckin bastardo


Nej men alltså den värld som jag känner är mest skrämmande är villa, volvo, 2.5 barn och heteronormativt leverne, bingolotto för att busa till de lite på helgen, jobba på ett jobb man hatar för att köpa skit man inte behöver, jobba. äta. skita. sova och ibland supa sig redlös framför bingolotto för att man egentligen hatar sitt jävla skitliv och är en bitter jävla människa som önskar att man följt sina drömmar

Cirkel cirkel cirkel


Det finns ju på fullaste allvar människor som är så, dom har följt normen för att det känns som det lättaste valet och det är ju något alla borde göra, vara svensson och passa in, inte tro att man kan hålla på med "hobbyverksamhet" som hon yttryckte de till yrke.
Det privata och det som man tycker är roligt kan man inte ha som arbete, det är ju priiiivaat och roligt på jobbet? haha nej nej, gud så emot normen
"och jag hatar ju faktiskt mitt arbete och önskar att jag slapp och sitta här å lyssna på nån som faktiskt har hopp i livet, jag tror jag ska ta en extra starköl och lite sömntabletter framför tv:n ikväll och hoppas på att jag slipper vakna imorgon"

Jag dömer absolut inte människor som ser det här som livets mening men tycker att det är så jävla sorgset att det alternativa ska dömas och ständigt ifrågasättas.



JAG ÄR RÄDD FÖR SVENSSON LÌV! OK?!
Och en rätt så kraftig motståndare också



sååå attee, å bilen går bra?

See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0