Soundtrack Mark Lanegan & Isobel Campbell - Come on over (Turn me on)



Ibland förvånas man mer än vanligt, såna gånger då man faktiskt tänker lite annorlunda än vad man kanske är van vid, såna gånger man går utanför sin lilla box med svarta knutar och ser världen på ett lite annorlunda sätt.
Ser sig själv på ett annorlunda sätt.

Den här känslan jag har av friheten växer sig bara större, jag känner i mångt och mycke att det inte finns några gränser, vare sig för de jag gör eller det jag tänker, det jag är eller vart jag ska.

Vägen är jävligt krokig men jag har all frihet i världen att lämna den, stanna på det, gå baklänges eller göra vad fan jag vill på den där vägen, jag kan lika gärna göra en ny vägjävel som går helt rakt ^^
Dock skulle ju de vara sjukt tråkigt och vad skulle jag då kunna klaga på eller vara bitter över och vad skulle jag dessutom bli glad över då?
Allt ska inte vara lätt, liiivet mina vänner. Liiiivet ska vara lite sådär men fan vad med frihet man ska se till att man har!


Jag är sjukt nöjd, helt sjukt nöjd över allt och jag mår riktigt bra.
Friheten att känna sig fri, friheten att vara jag och friheten att erövra! haha!



Jag tänker stanna i den här känslan en stund





See ya on the -oh so sweet- flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0