Soundtrack The Animators - Good Day



Ni vet, en sån där riktigt bra dag då man känner sig som en marvelfigur som är kick-ass, hela världen ligger för ens fötter och man är oövervinnerlig. Finns inget hinder i världen som utgör ett hot!
En sån dag har jag idag ^^

Allt känns liksom, lugnt. Ska jag eller ska jag inte finner jag ingenstans utan har bara en känsla i kroppen som skriker kör! go go go å stanna för fan inte och tänk efter!
Känn dina tankar, tänk dom inte.
Känn vad du vill göra, analysera inte fram de.
Följ instinkt inte insikt.

Vad är de värsta som kan hända undrar jag?





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0