Soundtrack Witchcraft - Walking Between the Lines




Borde verkligen lägga in flera soundtracks efter varandra i det här inlägget för jäklar vad med musik de är som surrar i mitt huvud, tankar, idéer, musik, melodi, text, innebörd, tolkningar, människor, minnen, skratt och kanske en liten gnutta vemod.

Överlag är jag dock i ett high, high on life och definitivt high on my mind, in my mind. Det är väl dom där minnena som dyker upp, minnesbilder som är jävligt vivid.

Jag bor i mina tankar just nu, är totalt lost i mentala bilder och ser ni mig gå å le för mig själv så bli inte förvånad, det är bara så jag lever mina dagar just nu, totally lost and between the lines


Aldrig har väl ordet lost varit mer positivt


Det roliga är att jävligt många kommer att tro att jag är förälskad när dom läser de här och det är kanske lite sanning i de, så jävla förälskad i äventyret och livet just nu, så jävla förälskad i nya upptäckter och i utveckling.
I att se ett nytt jag komma fram utan att det gamla försvinner, i att vårda mig själv, inte styras av saker eller människor, andras tankar eller förhoppningar, oftast så är de ju lätt att bli styrd av sånt man tror är sant också.
Man tror sig känna något eller känna på sig något och följer de sen helt undermedvetet eller ännu värre, medvetet.

Jag måste verkligen förstå att jag är jävligt bra, verkligen tro på det på riktigt.
Inse att jag är bra, precis som jag är och att inget kan förändra de.
Jag är verkligen påväg dit, citerar en affisch som kulturkossan gjort som avslut:




See ya on the flipside


Kommentarer
Engeln

åååh den planschen var klockren. Jag har VAR SANN som tatuering =)

2011-07-24 @ 16:16:44
Nutty

Klockren tatuering!

2011-07-24 @ 17:28:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0