Soundtrack Luther Ingram - I'll be your shelter



Idag har varit en fin dag, jag har jobbat hela dagen och helvete va roligt jag har på jobbet!

Det finns tre saker som i regel gör en dag på kossan fantastisk,

1. Facebook kommentarer i minst 30 led, detta kan pågå precis så länge man inte har tid för de egentligen och är ett ypperligt sätt att frånvara ifrån viktiga arbetsuppgifter så länge som man inte borde ha tid.

2. Kreativ Verkstad. No need to say more egentligen. Jag ger er bild. I said bild, and there was bild.
 
Örhängen gjorda under ledning av Massy Davidsdotter 

3. Kaffe ^^ (höll på att glömma nummer tre å kom inte på nå bättre än kaffe lol xD)

Jag trivs om dagarna men snap va trött jag är på kvällarna, imorgon blir de barnteater på morgonen och sen efter lunch blire ta sig till Delsbo och repa Misslyckad Cirkus.
Bra med lite teater så ja får röra på fläsket igen! Läre ju bli deffad av den där teatern alltså, vi är ju fysiska som fan och den handlar om ord utan ord... så silence is of essence, ish iaf. ljudeffekter is the shit ;)

Såhär ser affischen ut btw!

Kommer väl upp nån affisch i Ljusdal imöra kväll om man har tur, fingrarna ur arsle å allt de där


Hade spelning idag å ju förresten! haha de glömde jag bort lite xD
Roligt som fan vare Massy å Signe will rock your world, iaf så mycke som vi får <3

 Doors. Doors. Doors. Doors. Doors. Doors. Doors. Doors. Doors.




Fin Dag.
Fint liv.

De enda som saknas är närheten ifrån min älskling som är i Göteborg.
Det känns fint att ibland vara hon som har nästan allt <3





See ya on the Flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0