Soundtrack Tegan And Sara - Wake Up Exhausted



That's what I just did, så himla intressant när man vaknat jäkligt tidigt (och med jäkligt tidigt så är min definition 5-nånting) och känna hur jäkla trött man är fast på något vis inte trött nog för att somna om.

Så där ligger man alltså i sängen, lealös och jävligt bitter över situationen och försöker febrilt somna om igen, alla som nångång har försökt att somna för att dom borde vet att det är just när man börjar bli desperat som det är som svårast att somna, nästan omöjligt.

Jag brukar dock vara en person som bara hinner tänka "fan, jag kommer aldrig att somna" sen tvärdäckar, men! mina kära vänner det verkar som så att det är en regel som bara inträffar på kvällen, aldrig 5-nånting på en dag jag har sovmorgon.


nu börjar klockan närma sig sju och jag tänker i mitt stilla sinne att när klockan väl ringer kommer jag vara skittrött... och blir lite mer bitter än vad jag var för 1 min sen ;)


Jag ska kika lite serier and get my mind off things. tror det är därför jag vaknar sådär, har mycke som snurrar i huvvet just nu och det vore fint med lite klarhet men de känns långt borta just nu

sooooo


See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0