Soundtrack You Only Live twice By Coldplay


Ligger nu i sängen, alone alone, har fått vakna upp med min älskling i nästan en hel vecka nu så de känns minst sagt surt att vakna själv men ännu mer det faktum att vakna utan henne.

sux

Men för att summera så har det varit en sanslöst fin vecka, har hängt med Jessi, bff å star också två utav dagarna å de var toklängesen förutom med Jess för henne vare ju första gången ja träffa nu :D (vilket f.ö var sugoi!)
Yo-hann hängde med oss fre-lör också sen blev de bilfärd hem igår med sistnämnde :)
Och jag som har sånt högt iq kan diagnostisera både mig och Yo-hann som adhd-barn för snap va vi dampa i bilen igår xD

We sure know how to dance in a car lol


Här kommer lite bilder ifrån veckan :)


For tåg ner å det är ju inte alltför jobbigt när man har två säten för sig själv hela vägen ^^


chill ftw



Ichi var också med, han varva mellan att klämma ner sig i sätet och ligga på golvet



Sen när vi kom fram så blev han också diagnostiserad haha


lolololol

hehe ser sjukt muppig ut :D



Så jävla skönt att fara ner igen, det var verkligen behövligt också för ni som följer bloggen märkte nog på slutet här hur jävla gloomy mina inlägg blev men för er själar som har oro så kan jag lugna er med att jag mår bra nu, mycke bättre än jag gjort på länge och problem som funnits är lösta och jag känner att jag kommit mig själv närmare också.

Tar tag i mina issues på ett bra sätt och känner att jag verkligen får hjälp ifrån alla hålloch kanter :)
Jag är jättetacksam för er allihopa <3




avslutar med bild hemifrån :)



See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0