Soundtrack Chely Wright - Hang out in your Heart



Sitter härmed med en kopp kaffe och en rostad macka som smakar förvånansvärt lite, sköljer ner den med kaffet för jag är inte speciellt sugen på att äta egentligen men ni vet ju hur man säger!

Fruuukosten är dagens viktigaste mål och utan frukost så blir din dag ett rent helvete!

Kanske inte egentligen, jag föredrar ju att vakna och sitta och göra ingenting alternativt mojsa runt till lunch-tid å då äta frukost men rent tidsmässigt funkar det inte så nu ska jag ändra den vanan (som jag vägrar att inse att det är en ovana xD) och börja äta frukost direkt, hutlöst mycke kaffe kommer som på köpet men de är i sin ordning ^^

Ska iväg till Järvsö idag, vet inte riktigt vad som händer idag på praktiken mest för att jag inte alls kommer ihåg vad Maria sa, nåt om skuggor och döden så det blir nog fint :)



Nu råkade jag komma åt nåt jävla skit så halva texten jag skrivit försvann så nu blev jag sur och orkar inte skriva nå mer :S

skitpissdatorifrånkukhelvetesrövhålet



lite censur har man ju allt, vi bor ju faktiskt i Sverige (tänker tillbaka på sönderklippta Silverfang med hela hjärnan suckandes)
dock klipps de kanske inte så mycke nu för ti'n med vad vore en blogg om man inte slängde in lite allmännt hat gentemot något som faktiskt är rätt fint och bra egentligen?



neeejj nu ska ja ut me hunn!



See ya on the flipside





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0