Soundtrack Jason Mraz - Geek In The Pink



Long time no see bloggera, tänkte att jag faktiskt skulle uppdatera den här nån gång in aa while så nu är det en sån gång.

Kom på att jag inte hade nåt soundtrack in mind också så nu har jag varit runt och letat i min lilla speciella mapp där jag har lite förslag till inlägg, seriöst eller hur ;)
MEN på grund detta så har jag helt glömt bort vad jag tänkte skriva om i första hand haha, skräll så atte





så då får ni lite random bilder out of me life




Utedag med mina favvooosar ftw, Diesel är en frysfis haha





Teater en massa massa, järvsö imorgon nästa gång, kom dit vetja :)






ny mobil? verkar lurt ^^





Världens bästa flickvän <3






väldans kort hår igen :)





See ya on the flipside ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0