Soundtrack The Doors - The End



Dagen efter idag, inte efter storbråket -inte efter fyllan, inte efter den första kyssen -inte efter det plötsliga avskedet utan avskedet som var väntat.

I said farewell to vad som det känns som en gammal vän igår, ODD.

"ligger i garderoben, sover"

För att tala klarspråk och inte vara så jävla sentimental så hade vi våran sista föreställning igår!

Det känns jäkligt tråkigt, lite upplyftande för att man kommer ur galenskapen på ett sätt men de känns nog mest tråkigt tror jag.
Det är ju jävligt uppfriskande med galenskap också och jag har väl aldrig undrat så mycke på meningen med livet som jag gjort genom den här processen.

Vilket är bra men vad säger ni då? Vad är meningen med livet?






(ovan är mellanrum så du kan tänka på meningen med livet ;D)
Det är f.ö inte ofta jag lyssnar på en låt medans jag bloggar som håller hela blogginlägget som denna låt gör, 10 min pure awesomeness :)
Det skulle jag vilja ha med mig i min musik, våga lita på att det är bra och göra dom lite längre, all min musik ligger väl på en två minuter som det är nu.
Har iprincip aldrig stick i mina låtar, inget mellanspel utan jag ruschar mig igenom dom som att jag är rädd för att dom som lyssnar ska tröttna på engång, att det liksom tråkar ut dom...
Jag borde verkligen jobba på mitt självförtroende som musiker heh



Nope nu har jag slut på skit (som jag uttryckte mig så fint på FB) att skriva om ^^





See ya on the flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0