Soundtrack Amos Lee - Flower



Allt handlar om orden, hur dom sägs, när dom sägs och hur dom tolkas.
Av vem dom sägs, till vem.
Av hur dom skrivs till vem eller kanske hur dom inte skrivs alls.


Jag mår skit.
Folk kan nog tolka in precis vad som helst i den där meningen, försöka komma på en fiktiv anledning t.om.


Men jag mår skit för orden, för kommunikation, för icke existerande kommunikation, för kommunikation som är ensidig, för kommunikation som inte är kommunikation och för kommunikation went wrong.

Jag har haft en känsla i kroppen hela veckan, skitenergi, obehag, rastlöshet i kroppen, igår trodde jag att jag inte visste varför men de gör jag ju . ko m mu ni ka tion

orrd, som den misslyckade cirkus direktören säger

fan va ledsen jag är och allt för ett jävla missförstånd och misslyckad kommunikation..
oftast hjälper orden mig, jag skriver av mig här, tar ur tankarna ur huvvet.
Det funkar inte idag så jag skiter i de å kollar på nån hjärndöd serie istället




see ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0