Soundtrack Bright Eyes - First Day of My Life



Klockan är 04:34

Jag har ett sånt jävla behov av att skriva, att få ur orden och känslorna ur mina fingrar, hur orden måste få komma ut för att jag ska överleva, hur det här hemska jag känner ska försvinna.

Jag känner sorg, för jag sörjer
Jag känner kärlek, för jag älskar
Jag känner rädsla, för jag är rädd
Rädd för att min lotterywin ska försvinna

"I rather be working for a paycheck than wait in to win the lottery"

Man måste även jobba för att ha kvar sin rikedom även fast man vunnit på lotto.
Vart tog vi vägen? Vart tog de som var oss vägen? Vart är vi?


Fan va jag hatar detta.




See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0