Soundtrack Foo Fighters - Halo



Ska inte skriva alltför seriöst idag, im fightin an ugue to do it thou.

jag var inne på en psykolog sida för inte sålängesen och ni vet sånna personlighetstest osv där man inte kan räkna ut innan vad man får för resultat baserat på frågorna?
Motsatsen är då alla facebook tester iprincip xD

jag bara måste ta ett exempel

Test - är du en drake eller en älva?

kryssa de som stämmer in bäst på dig

x du gillar eld
0 du är väldigt vän
0 du bor helst i ett träd
x din kropp är hård och tål de mesta
x du låter ingen komma inärheten av din skatt
0 du eftersträvar mjukhet och balans
x du är ofta fruktad
x du har massiva vingar

nu orkar jag inte komma på något mer stereotypt, huuumm undrar om jag ville bli en drake?! :O
(jävla rolig älva jag skulle vara dock, går runt å rapar å är högljudd)

nu tillbaks till de jag faktiskt pratade om (A)

jag nämde test som man inte kan räkna ut slutresultatet på, sånna klurigheter. Tog en massa test och kom fram till att jag varken hade adhd eller var schitzofren, nu ska man självklart inte räkna några test på nätet som en diagnos men på något roligt sätt blev jag ändå lugnad ;)

btw by the how så kollade jag upp en annan sak, medberoende och insåg att jag iprincip ace:ade de, det var så jävla många saker som föll på plats och jag inser att -som jag pratade om i förra inlägget- jag har en massa mönster som jag lever i och somjag fortsätter att bygga på och det stog om dom där, känslor som jag tyckt varit helt unika för mig är snarare de mest stereotypa inom medberoende.
Det kändes helt rubbat att läsa om de men också en befrielse, det här betyder att det är ifrån gammalt och att jag som är i ett helt annat skede i mitt liv inte behöver mönstren så jag jobbar emot dom :)

Man kan ju inte gå runt å va känslomässigt störd i resten av sitt liv, de känns rätt träligt if ya ask me ^^
(jag skulle ha länkat sidan om ja kom ihåg den)


See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0