Soundtrack Lady Ga Ga - I Was born this way (heeeey! ;D)



Fått hem lite paket idag, det var roligt och jäkla bra, trodde inte att de skulle hinna komma innan jag far iväg den 30:e :)   

Sitter här och ska snart iväg igen, blev en halvdag på praktiken idag, varit lite prismärkning och kommit in nya grejer idag också! kommer att blogga om de på www.kulturkossansvardagsrum.blogg.se senare idag, hinns inte nu :)

Skulle ha lagt ut bilder på grejerna jag fick hem också men de är lite dumt då de är presenter till min framtida fru, tror nog att hon läser min blogg då å då så det är ju rätt dumt om man säger så (Tänker på dig extra mycke idag).
Du kommer att skratta åt den ena presenten btw, de är jag rätt säker på då jag är redigt klantig ;)

I was born this way-heey

haha så jävla happy den här bilden


mina babies

här utan bevis på att jag har kritvita ben xD

 ego höhö



mohaha kolla madde! :D


street art i Ljusdal! blev så jävla glad när jag såg den :D


avslutar med en bild på min favvo-vovve =)


I was born this way-hey!





See ya on the flipside


Kommentarer
Madde

hehe, hittade mitt namn du då! :D tokig du! I was born this way heey!

2011-05-18 @ 22:06:07
URL: http://womenofgalileen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0