Soundtrack The Doors - Touch Me



Touch me babe! Can't you see that I am not afraid!



oh snap hur jag going to love you til the stars fall from the sky, jag pratar ju om min framtida fru såklart.
Hon fyller år idag så grätz <3

fanfar å trumvirvel :)




Till något helt annat, jag har börjat att göra kläder! Namnet är 3rd Hand Clothing och me first piece är denne

Dock är de inga fläckar på den längre haha lite lim som kom igenom tyget

3rd Hand Clothing är precis vad de låter som, jag tar kläder som endra är slitna eller som har gått sönder på något sätt -kläder som inte kommer till second hand butikerna- och gör om dom så att man kan använda dom igen.

hihi första märkeslappen ^^



Håller på med ett linne också, det kommer att bli klart senare idag så det är ett work in progress så de får ni inte se nu ^^

Har blivit lite fixig här på sista, städade igår å målade lite också
resultatet blev detta

balkongen är nu mera mys

ska erkännas att jag latade mig bra nog mycke emellanåt å ;D

de jag målade ^^ läre träna lite för visionen blir liksom aldrig de som kommer ut på pappret

myshörna numero uno, fått tomater å grejs av brorsan också
tusen tack! blir bra nog mycke finare med lite blommor:ish^^

Jag hade ju alltid en prideflagga på balkongen förut och ni kanske undrar vart den tagit vägen?

tiiiilll                                                                           duschen!

Jag skulle egentligen bara göra rent den men gillade den där inne så den fick snällt hänga kvar :)


nu läre ja äta frulle



S e e     y a     o n     t  h e      f l i p s i d e !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0