System of a Down - Chop Suey



This is my mad song i guess.              


Jag kan inte säga nåt för jag ska ju respektera allt vad som är du och space och ro och tid och allt.
Jag kan inte säga nåt för jag måste förstå, jag måste förstå. förstå. förstå. förstå.

Jag skall icke känna att jag skall taga plats.
icke. känna. plats.


veta plats däremot.

Jag är oviktig.
oviktig.



Tid läggs bara på saker som är viktiga därav är jag oviktig.
för dig.



Är de verkligen för mycke begärt att få förståelse tillbaka?



see ya on the flipside


Kommentarer
Nina

så skön låt att vara arg o ledsen till, hoppas de ordnar sig vännen!



du är inte oviktig i mina ögon!

du behöver inte förstå och acceptera, bara bli förstådd och accepterad!



kom ihåg: säg de som känns rätt, följ dina känslor och tag plats!



Kram

2011-05-25 @ 23:36:33
Jessi

DU ÄR VIKTIG !!!! Och en mer sugoi person än dig finns inte ;;D

2011-05-26 @ 18:18:53
URL: http://jieshika-chan.blogspot.com/
Nutty

Ni är fina, Nina å Jess to the rescue! :)



Jag är så jävla tacksam att jag har människor som er i mitt liv, tusen tack <3

2011-05-28 @ 18:02:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0