Edward Sharpe and the magnetic zeros - River of love



Meeeeeeen helst! En massa helst och kanske tretusenfemhundrasextiotre wohoo's.
Men mest av allt ett helst. Eller kanske så många helst som kommer ut när jag tänker efter.
Vilket kanske är några fler.

Fick en släng av tourettes idag också men det är nog för att du är så awesome.

Inte nog med att jag diagnos-shoppar stup i kvarten så utveckalar jag nya diagnoser,
det borde jag ju få något slags pris för tycker jag.
Diagnostisk medalj i pure insanity
GILLART :D


Av en miljon tänkta tankar per dag så är allra minst 75% tillägnat anledningen till tourettes
Tillägnat till grundtanken som lite grann hänger med
Det som alltid är i bakhuvudet kan man säga
Damn å snap å heeelst. Mest helst, helt helst



Kan inte koncentrera mig på att skriva för huvvet tar genvägar till grundtanken och
ser till att jag hamnar i ett stirr med en löjligt nöjt leende på läpparna ^^




Nuff is E Nuff!
Men helst



See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0