Soundtrack Arcade Fire - Wake Up



Jag har alltid svårigheter med att börja ett inlägg för jag har någon slags app som lägger ut mina inlägg per automatik på facebook och det är alltid bara en fläskig text som sitter ihop utan någon kreativ touch över huvud taget så jag tänkte att jag idag skulle börja med en läskigt lång mening som blir klumpen.
Text klumpen.

Min dator låter verkligen som en robot den här tiden på dygnet.
Jag är nyvaken.
Jag vill dessutom reklamera min katt för hon är sanslöst störig.
Jag är trött MEN
Vem fan kan somna om efter att man drömt om Hulk Hogan?
Men it gets even better
I små tajta jeans shorts mumlande han nån slags ramsa för att få ur larver ur
-ja ni gissade rätt- Shortsen för det stog uppenbarligen i manualen han fick med.
Detta resulterar i att kanske världens fetaste tusenfoting kryper på väggen och
en annan insekt som jag antar skulle representera larven för en larv it was not.

Jag känner att jag inte riktigt kunde somna om efter den hädelsen.


Mitt ansikte har blivit prickigt under natten också, jag är en prick.
CONNECT the dots så kommer jag att se ut som ett landskap, typ.

Min överläpp gör ont.... massiv attack med en prick. Prickarnas mästare bor där.
Den ondskefulla ledaren för den mest hatade sekten ever.
Lets call them the sekt of A.
A for akne, A for anekdot vilket nästan är lika illa eller A för Alienation.

Orka komma i pubert med pizzaface när man är 25?




Det låter som att jag är på skitdålig humör. Eller gör det de?
Jag vet inte men jag är inte på så dåligt humör egentligen, litet bitter bara
Lite komiskt bitter snarare än ensam-old-person kinda bitter.
Det var dock svårt att få den mentala bilden jag var ute efter nu...
Jag såg mest framför mig en massa ledsna gamlingar, blir nog inte bitter av ensamhet
Mest bara ledsen


Jag måste sätta i dreads nu för det är drygt och jag vill get it over with så hejdå






see ya on the flipside





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0