Soundtrack Crystal Fighters - Follow



Det hära livet alltså, ibland är de ju bara förjävla fint!

Jag är sanslöst trött just nu men hade jag tänkt att sova ännu? Icket
Mest för att jag har fått för mig att jag ska skriva om dom dära oväsentligheterna
igen


Eller ja, att livet är fint är iofs ingen oväsentlighet. Det är ju mer vad det går ut på..
Hjärtat i halsen och euforisk livrädsla hör också till likadant som att en blick upp emot
en himmel fullproppad med stjärnor hör till. Frihet i tanken, frihet i känslan man hittar där
Där uppe. Dit du bara kan tänka dig, Dit du bara kan föreställa dig. Där uppe

Hjärtat i halsen, skakande armar, en hand på din hals.
Eufori





See ya on The Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0