Soundtrack Gotye - Hearts A Mess



    Fm     Eb      C#
 Cm      Fm
 Eb         C#
 Cm            Fm
C#        Eb         Cm       Fm




Tänk om de ändå vore lika enkelt att spela som att sjunga, 
om allt bara kunde vara så enkelt som det ena vore.

Att det ena inte uteslöt det andra som det så ofta är med mig.

Den här dagen startades med en sanslös mängd tankar, 
det är nästan så att min hjärna har varit ur funktion 
hela veckan och desperatly försöker att komma ikapp nu när den börjar fungera.
igen.


I shall gå iväg och dricka kaffe med den ljuvliga Yo-hann strax.
Lite ironiskt att jag måste dricka kaffe innan jag dricker kaffe också.

Och yes, jag mätte precis koppen och jämförde den med mitt ansikte.
Dom är lika stora. Bra kopp in my book.

Idag känner jag att korta meningar med punkt. Efter. Är.
Fint.



Lika fint som att typ hela inlägget blir en länk. Tror jag.
Jag behöver verkligen komma ut och se något annat än min lägenhet.

haha Jag och vara ofrivilligt stillasittandes går inte riktigt ihop ;)






See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0