Soundtrack Laura Gibson - Wintering



Jag vaknar upp ur en löjligt fin dröm och kan sen inte somna om.

Jag ligger och försöker att visualisera drömmen igen och lyckas strålande men detta gör mig snarare mer pigg än sömnsbenägen.

Tankarna på drömmen övergår till hur jag borde ställa min säng i sovrummet
(dags att möblera om)
och sen så hoppar hjärnan raskt vidare till det så logiska som vad jag borde skriva i min presentation på mitt cv. 
Hur nu den associationen gick till ^^

Alltså på riktigt vilken jäkla dröm, jag ville inte vakna och sen när jag faktiskt hade vaknat så låg jag och funderade på om det faktiskt hade hänt, bara liiite verklig var den.
Helt ok att den var de när besvikelsen lagt sig :)


Jag tror jag ska försöka att somna igen, jag gäspade faktiskt till lite nu.
Bra morgonmusik de här f.ö






Jag är fan våldsamt glad rent allmänt
bara en parentes så ^^




See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0