Soundtrack Regina Spektor - Fidelity



Amaagaaad jag bah shit å du bah ööö vaffan va bah jävla fint öö föffan!

Det där summerar väl ungefär min fysik just nu. 

Ett omg är kanske på sin plats för det känns ju inte lika fjortis som meningen ovan.. 
Dock är de så jag känner mig, som fjorton. 
Fjorton och fjunig. 
Fjorton och förtjusad. 
Fjorton och fascinerad.

Jag är dessutom en jojjo. 


Schwooong Schwooong! Det är sådär jag inbillar mig att jag skulle låta om jag var en jojjo.
Om jag skulle vara de rent fysiskt alltså, jag är bara en jojjo mentalt. 
Fysiskt är jag ju som beskrivet ovan en fjortis.
Schwoooong!


Fast de är ju också ljug...fysiskt i berusning är jag fjorton.
Snart börjar jag väl att skriva *Fnizz* också
lol
Det vore nå re! xD


Ja gudars. Vad säger man?
Schwooong? 




Jag ska skriva en låt som beskriver fenomenet närmare tror jag.
Det brukar ju hjälpa att få ordning på saker å ting :)



See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0