Soundtrack Den Svenska Björnstammen - Vart Jag Mig i Världen Vänder



Härmed skall jag skriva ett blogginlägg utan att ens känna för de, jag skall härmed skriva ett blogginlägg utan att besitta det berömda flowet.
Jag skall härmed skriva ett helt innehållslöst inlägg, som tillägnat till mitt vanliga ordbajseri.
Alltså inte i motsats till.

Jag vet knappt själv vad jag menade med de där sista btw.



Sjunger med i refrängen till soundtracket gör jag också, halvligger i min säng och nickar med huvvet i takt.
Catchy skit de här vättö


Jag borde lägga in fler bilder i mina inlägg, läste nånstans att ett bra blogginlägg ska innehålla lite text, fina and/or bra bilder och nåt innehåll helst som är intressant.

Jag misslyckas ju faktiskt fatalt med alla dom här sakerna för de mesta ^^ häää häää häää (har lärt mig av en vis kvinna att det blir mycket roligare att skriva hähähä med mellanslag emellan, konstpaus:igt halvdannt skratt blir de då får jag för mig.)



Fin bild.
upp och ner är den också







See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0