Soundtrack Miike Snow - Animal

Jag är i någon slags period, jag är helt uppslukad.

Uppslukad av allt som finns runt mig, varenda liten detalj verkar gigantisk och varenda löv som ligger på marken verkar vilja säga mig något.
Den där jävla himlen som jag inte kan fånga gäckar mig, varenda litet mönster den skapar i alla färger man kan tänka sig etsar sig fast.


Den där jävla himlen

Jag vill så mycke men vet inte vad jag vill i samma andetag, are you free or are you tied up?



Det som är väldigt positivt med att vara uppslukad är att jag verkligen ser saker, världen är ju förbannat vacker när den lägger den sidan till och jag älskar verkligen hösten som gjort att alla dom där löven har hamnat där dom hamnat.
Alla färger säger ju också något och löven har ju hamnat där dom ska exakt när dom var menade att hamna där och jag ser dom som jag gör av en anledning, tidpunkten och ovetande vetande är också intressant att analysera och bli, hör och häpna -uppslukad av






see ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0