Soundtrack Bonnie "Prince" Billy - Another Day Full Of Dread



Vaknar upp, klockan står på 05-nånting

Jag kan inte känna att det är möjligt nånstans att somna om vilket måste betyda att jag är pigg fast jag inte känner det heller.
Det ena utesluter det andra kan man tänka sig, om det inte är på ett sätt är det på ett annat.
Mellanting har jag svårt för även fast jag oftast befinner mig där själv, emellan, between the lines har jag ju skrivit förr.

Jävlar va bra den här låten är :)

Jag tycker om tillstånd, då man hamnar i något som är lite obeskrivligt -något som man inte riktigt känner.
Är jag trött eller är jag pigg?
Är jag glad eller likgiltig?

"I like to have a good time, any of my friends will tell you"

I ett icke-tillstånd egentligen när man inte är nånting och inte känner något utan orden mer bara rinner ut på tangenterna och får finnas, får hamna där dom hamnar utan att kanske ha någon logisk tyngd.
När man är så basic som man kan vara, detta händer mig vid två tillfällen.
Nature bitches, nature! När jag får sitta på ett makalöst för mig vackert ställe och bara andas

Musik, sån här musik.
Den som tar mig nånstans fast den håller mig kvar och den får som mig att känna och inte känna, att icke existera och få orden att växa fram vilket egentligen resulterar i att jag finns ännu mera, att icke existera resulterar i existens.

ologiskt skit gillar jag också :)


So I become more lively
To bury all of the ugly

låter också som en bra beskrivning


Kan inte släppa hur jävla bra den här låten är, folk med bra musiksmak gillas också ^^




See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0