Soundtrack Johnny Cash - Hurt



Det finns vissa saker jag gör för att bevisa något, det finns vissa saker jag gör för att göra mig själv lycklig, det finns vissa saker jag gör för att jag är övertygad om att det är rätt, vissa saker gör jag bara för att jag vill men vissa saker gör jag bara för att göra mig själv illa.

I en strävan emot fullkomlighet så stöter vi på hinder
Vissa av oss bygger dom

lite för att bevisa något, lite för att testa om man är lycklig och lite för att se vilken motivation man egentligen har men mest av allt är de för att det känns nog sådär våldsamt bekant.


Du söker frihet med alltet men kom ihåg att den största friheten är att vara sig själv..
..läste jag nånstans


Vad är allt värt om jag inte är sann emot mig själv och om jag går emot något så grundläggande?



Jag drömmer mardrömmar, jag sover hela nätterna men vaknar ändå och är helt slut.
Det här fenomenet har inte dykt upp på ett halvår, undra varför?
Ser man kanske ett mönster?

Jag har varit sann emot mig själv de senaste halvåret och har därmed varit tillfreds och jag tror att jag har bevisat för mig själv klart att detta inte är det.





See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0