Soundtrack Little Dragon - Twice



Det enda som fylls på i min disk är kaffekoppar och små grötskålar.
Uppenbarligen äter jag bara gröt och dricker bara kaffe.


Den här helgen kommer att bli redigt fin känner jag, ikväll ska jag och min strålande svägerska pimpla lite vin och snacka en jävla massa oväsentligheter, kommer nog att skutta in en till brud senare på kvällskvisten också om man har tur!

Imorgon blir det hangout med la familia först på ett baderi, pappsen har fyllt år så det firar vi med att se till att han badar! lortgubbe! haha eller njae, nåt slags spa-tjoff är de så de blir väl relax å kanske nån öl sen så ska vi ut å käka och då följer respektive ut också så då blir vi ju lite italiano. big familia på riktigt ^^
Sen ryktas de att öl kommer att dyka upp en gång till @ brorsans senare på lördagen, ska kanske investera i nån 3,5:a!

"och drack en massa alkohol, fantastiskt vad den damen tål!"

Ska ta det lugnt i helgen dock, den är åtminstone planen och jag är iofs som bekant kass på att följa planer men då vore de väl så då, go with the flow damnit och känn in bara!



Har en massa roligt för mig rent allmänt också btw, ska vara med på en utställning som hålls på Galleri Röda Kvarn (Facebook-sidan) som är mellan den 8 okt - 19 November so make sure to check that out :)

Sen ska jag sjunga in en låt som heter 2 kids and 2 jobs också för en snubbe som heter Niklas Karlsson Han som gjort text, musik och hela kankerullet so to speak och jag lånar bara ut rösten lite till låten som f.ö är jävligt bra så de ska bli fruktansvärt roligt!



Naj! nu ska jag göra en tavla till, har ingen aning om vilka jag ska ställa ut. Ska bli redigt intressant detta haha





See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0