Soundtrack MASSY - it's Blood

Nu har jag bara en gammal version av låten på myspace tillgänglig... och... well...

När den dyker upp i nyversion lägger jag ut den här för helvete, det är min nya favorit-låt!!!

Ikväll hade MASSY spelning på Rosehills, jag och Marie var ju självfallet med som dom två dårarna vi är och spelade för glatta livet, sjöng en skvätt gjorde jag också och sen dansade vi, jävlar vad vi dansade, aldrig har en Söndag varit så trevlig.
Fan hela världen är på sin spets.

Jag kom och tänka på en motsägelsefull sak med, jag önskade att jag kunde vara lite halvfull jämt.
Innan du får psykbryt så missförstå mig rätt, man är ju onekligen en lite bättre version av sig själv när man är berusad, sett utifrån är det ju förvisso nästan aldrig så men förstå vad fint att alltid ha dom tankarna mot sig själv?

"Jag ser den där skitsnygga jävla sångaren se på mig och YES! [tänker jag] han tycker att jag är lika snygg som jag tycker han är!"

När, mina kära vänner tänker man en sådan tanke utanför spritens påverkan undrar jag?
världen vore nog inte på sin spets lika mycket in a bad way om folk började att vara lite mer orädda och snälla emot sig själva.
Nu räcker det


Det var fint att dansa, det var fint att ha spelningen ikväll. Vi blev dessutom bokade direkt efter vi spelat på ett nytt gig, i Uppsala! woohoo sirrö :D Vi blir inte rika men fan va lyckliga vi blir






Sanslöst fin kväll som jag avslutar med ett blogg-inlägg utan musik hä hä hä




Pöss för bövelen och försök att vara lite mer orädd, lite mer galen och glad in the life bitches!
(och nu gick jag emot min regel don't drink and write men skit samma vare, nåt ska jag väl ha ångest för imöra när jag har haft en grym kväll :D hoo hoo hoo)



See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0