Soundtrack Radical Face - Along the road



En bra dag kan vara en dag då man känner sig tillfreds, en bra dag kan vara en dag då man känner ett lugn som inte kan försvinna av någon händelse i hela världen, en bra dag kan vara en dag då du känner att allt du gör är bra och att allt som är du är just de, bra.

En bra dag kan vara en dag då du ser allt i ett nytt ljus eller faktiskt ser allt i det ljus det är förtjänt av.
En bra dag kan vara en dag då du känner dina känslor i dina fingrar och du får ett rus.
En bra dag kan vara idag.

En bra dag kan vara då du för första gången öppnar ögonen på riktigt.
En bra dag kan vara en dag då du känner din passion och följer den.
En bra dag kan vara en dag då någon annan ser dig som du vill att dom ska se dig.
En bra dag kan vara en dag då du finner det du söker.



Jag äter ost idag. Jag äter ost och jag målar, det för mig är en ganska fin dag :)
Jag kan inte skryta med att jag funnit något jag sökt efter men jag kan inte skryta med att vara tomhänt heller, jag känner ett lugn och jag känner att jag är påväg någonstans som känns bekant men som ändå är nytt.
Jag är påväg till att vara tillfreds och jag är påväg till att kunna andas min passion. Eller iaf lugnet, det betyder nog mest att vintern är påväg för det är då jag hittar det. Lugnet, en slags frid jag aldrig känner annars.

Livet är jävligt fint bara man ser signalerna, bara man följer känslan, lyssnar till det och vågar agera.

Vågar leva





See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0