Soundtrack Signe Tagg - These Lies



Vedervärdiga bitterhet, jag är så sanslöst bitter och less för tillfället.
En riktigt pärla att umgås med skulle jag vara nu.

Du vet såna gånger när man verkligen stör sig på allt, helst av allt stör man sig på en katt som vägrar att lämna en ifred och som hoppar upp på badkarskanten gång på gång även fast du buttar ner henne och det enda som fungerar är att total ignorera kattfan i väntan på att hon helt enkelt ska ge upp å dra.
Påföljden av detta är att man har dåligt samvete när störmomentet försvunnit och man lugnat sig lite.

Nu är jag lite mindre bitter. bara lite.


Jag mår fan dåligt, jävla illamående som vägrar att dra iväg, trött som ett as är jag också.
Spelar ingen roll hur mycke jag sover heller, fullmåne inatt. Månne det vara svaret?
En kan undra.
Jag är dock en hypokondriker utan dess like som faktiskt måste hålla mig borta ifrån 1177 för att jag diagnostiserar mig till den ena och den andra ovanliga sjukdomen efter varandra.

I skrivande stund har jag inte bara ADD å en släng av asberger och cervikal rizopati, jag har dessutom nåt så ovanligt som Bechterews sjukdom och jag får ständigt för mig att jag har en jungfrufödsel på G haha xD
hur man nu kan tänka sig en graviditet som sjukdom får ni undra på själv, hypokondrisk är jag iaf.

Som jag sagt förr, hur fan kan folk läsa till läkare? Fan jag skulle bli galen eller mer galen?
aja, sånt här är kanske såna saker folk tänker på men inte delar med sig av men jag är ju som bekant dålig på de där inte göra-sakerna jag, min asberger som gört antar jag.

Nu ska jag sjunka ner i badet igen och hålla andan under vattnet en stund.
Jag älskar f.ö att bada så jag blir lite gladare för varje sekund som går ^^




See ya on the flipside


Kommentarer
Niklas

Men du har en cool röst, väldigt uttrycksfull i denna låten.

2011-09-13 @ 22:33:40
URL: http://www.niklaskarlsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0