Soundtrack Those Dancing Days - Run Run


Nejmen snart vetni så kanske man blir en skapare också.
Eller det borde jag ju iofs vara redan för lite grejer har jag ju ändå skapat.
skrapat fram, skrattat fram

Jag ska göra mer kläder idag, så modeskapare (jag skrattade precis till högt)
ska jag bli
Nej men klädskapare.. tyg som sitter ihop-skapare. Jag klistrar. jag klistrar.


Jag ska lära mig att sy också är det tänkt! Så jag känner att det kommer att bli redigt fint
och att jag faktiskt kan ändra på kläderna också


Det är alltså återbruk.
Mitt klädmärke 3rd Hand Clothing använder bara sig av secondhand kläder
Och nu blir det alltså modevisning.... 10 plagg... 5 in och utgångar eller hur var det

.......


Jag minns inte men röj är det ju och kommer att bli för jävlar va jag ska dampa lös idag!
TJOOTJOO å häjj




See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0